Vizualizări:0 Autor:Editor de site-uri Timpul publicarii: 2020-11-04 Origine:teren
După câteva luni de planificare, proiectare, construcție și lucrări decorative, SPRSUN a fost extins și modernizat showroom-ul pompelor de căldură.Stilul de prezentare la modă și scurt se potrivește foarte mult cu imaginea mărcii SPRSUN.Situată în clădirea sediului companiei SPRSUN (Guangzhou, China), noua sală de expoziții nu este doar o fereastră importantă pentru a arăta imaginea mărcii, ci și un transportator important pentru a reflecta puterea cuprinzătoare a companiei.
Întreaga sală de expoziție a produselor este împărțită în două zone tematice majore: Showroom de produse de uz casnic și Showroom de produse comerciale, inclusiv Pompe de căldură cu sursă de aer monobloc DC Inverter, Split EVI DC Inverter Sursă de aer Pompe de căldură, Pompe de căldură cu sursă de aer pentru piscină cu invertor de curent continuu, Pompe de căldură cu sursă de aer pentru uz casnic, Încălzitoare de apă cu pompă de căldură cu sursă de aer comerciale, Pompe de căldură cu sursă de apă/sol, etc. Spațiul sălii expoziționale este în general împărțit în patru părți: zona de imagine a mărcii, zona de expoziție a produselor, zona de experiență a utilizatorului și zona de negociere de afaceri.Fiecare parte este independentă, dar interconectată.Orientarea către client este pe deplin luată în considerare în timpul procesului de proiectare, astfel încât să ofere o experiență de înaltă calitate din perspectiva clienților.
După ani de explorare a pieței în țară și în străinătate, imaginea de diferențiere a mărcii de vârf a SPRSUN a fost adânc înrădăcinată în industria internațională a pompelor de căldură.Lansarea oficială a sălii de expoziții actualizate SPRSUN și-a împins progresul de marketing la un nou nivel și a accelerat modernizarea strategiei de brand SPRSUN.În prezent, compania efectuează o reformă de optimizare completă, construind un sistem puternic de operare a mărcii și continuă să aprofundeze poziționarea strategică, produse de vânzare la cald, asistență post-vânzare eficientă, canale de înaltă calitate, popularitatea mărcii, reputația mărcii etc. se străduiesc să ofere servicii de calitate pentru mai mulți parteneri cu o nouă atitudine.
Anul 2020 este un an de dezvoltare continuă și stabilă pentru companie și, de asemenea, un an cheie pentru SPRSUN de la schimbare cantitativă la schimbare calitativă.Prin consolidarea managementului, inovației tehnologice, optimizarea producției, transformarea pieței, introducerea talentelor, construcția culturală și alte aspecte, SPRSUN menține un impuls de dezvoltare sănătos, stabil și puternic.Chiar și în răspândirea largă a epidemiei globale de COVID-19, vânzările noastre în străinătate au înregistrat o creștere extraordinară.
Acum SPRSUN a construit o bază de producție standard independentă de aproape 30.000 de metri pătrați, cu o valoare anuală a producției de peste 44 de milioane de dolari SUA.Produsele companiei sunt exportate în peste 60 de țări și regiuni de peste mări, inclusiv Europa, Oceania, Africa, Asia de Sud-Est etc. În același timp, compania a desfășurat o rețea de canale aprofundată pe piețele interne chineze HVAC și a realizat realizări remarcabile.
Noua sală de expoziții cu experiență, imaginea corporativă și sistemul de marketing, care au fost consolidate de companie cu investiții mari, au jucat un rol important în transformarea și modernizarea mărcii.În continuare, SPRSUN va integra în continuare alocarea de resurse avantajoase și va îmbunătăți din punct de vedere științific echipamentele de producție, cercetarea și dezvoltarea de noi produse, construcția de canale, investițiile în publicitate, serviciul post-vânzare, recrutarea de talente etc. Ne vom strădui să oferim produse mai bune. și servicii mai bune pentru partenerii și clienții noștri.
2021-12-06
2022-01-07
2021-10-30
2021-11-30