Vizualizări:0 Autor:Editor de site-uri Timpul publicarii: 2020-07-29 Origine:teren
Protecția temperaturii ridicate a gazelor de eșapament este una dintre măsurile de protecție a pompei de căldură surse de aer.În funcționarea unei unități de pompă de căldură, din anumite motive, temperatura gazului de ieșire a compresorului va depăși valoarea normală, ceea ce nu numai că va crește consumul de energie al compresorului, dar va face și cocsul de ulei de lubrifiere cu performanțe mai slabe, afectând funcționarea normală a compresorului.
Când temperatura gazelor de eșapament a compresorului pompei de căldură cu sursă de aer SPRSUN este prea ridicată, codul de eroare Er05 va apărea pe panoul de control pentru a reaminti utilizatorului că sistemul este anormal și trebuie tratat la timp.
Temperatura ridicată a gazelor de eșapament include în principal următoarele cazuri: temperatură ridicată a aerului de retur, capacitate mare de încălzire a motorului, raport ridicat de compresie, presiune mare de condensare și selecție necorespunzătoare a agentului frigorific.
Temperatura gazului de retur este relativă la temperatura de evaporare.Pentru a preveni returul lichidului, conducta de gaz de retur necesită, în general, o supraîncălzire de 20℃.Dacă izolarea termică a conductei de retur nu este bună, supraîncălzirea va fi mult mai mare de 20℃.Cu cât temperatura gazului de retur este mai mare, cu atât temperatura de aspirație a cilindrului și temperatura de evacuare sunt mai mari.Când temperatura gazului de retur crește cu 1℃, temperatura gazelor de evacuare va crește cu 1~1,3℃.
Pentru compresorul răcit cu aer retur, vaporii de agent frigorific sunt încălziți de motor atunci când curg prin cavitatea motorului, iar temperatura de aspirație a cilindrului crește din nou.Capacitatea de generare a căldurii a motorului este afectată de putere și eficiență, în timp ce consumul de energie este strâns legat de volumul de ieșire, eficiența volumetrică, starea de lucru și rezistența la frecare.
Cu cât raportul de compresie este mai mare, cu atât temperatura gazelor de eșapament este mai mare.Reducerea raportului de compresie poate scădea semnificativ temperatura de evacuare, inclusiv creșterea presiunii de aspirație și reducerea presiunii de evacuare.Presiunea de aspirație este determinată de presiunea de evaporare și de rezistența liniei de aspirație.Prin creșterea temperaturii de evaporare, presiunea de aspirație poate fi crescută eficient, iar raportul de compresie va fi redus rapid, scăzând astfel temperatura gazului de ieșire.Alte motive includ expansiunea inversă, amestecarea gazelor, creșterea temperaturii compresorului, tipul de agent frigorific și așa mai departe.
În general, când temperatura uleiului de refrigerare atinge 177 ℃, se vor produce fisiune și carbonizare.Cu toate acestea, temperatura la ieșirea supapei de evacuare a compresorului este 28-42℃ mai mare decât cea de la țeava de evacuare.Prin urmare, temperatura gazelor de eșapament trebuie controlată sub 135℃.Dacă temperatura gazelor de eșapament este prea ridicată, uleiul de lubrifiere poate fi carbonizat și deteriorat, iar performanța de lubrifiere va fi redusă.Temperatura gazelor de eșapament afectează și vâscozitatea lubrifiantului.Dacă temperatura de evacuare este prea mare, vâscozitatea uleiului de lubrifiere va fi redusă și nu este ușor să se formeze o peliculă de ulei suficient de puternică, rezultând o lubrifiere slabă, accelerarea uzurii și creșterea consumului de energie.În plus, pelicula subțire de ulei va reduce efectul de etanșare intern al compresorului.
Pentru compresorul cu camera de inalta presiune, evacuarea are functia de racire a motorului.Temperatura ridicată a gazelor de eșapament se poate datora frecvenței mai mari de funcționare a compresorului și unui consum mai mare de energie, sau debitului mai mic de agent frigorific și efectului slab de răcire al motorului.În plus, consumul de energie neprofitabil cauzat de lubrifierea slabă la temperatură ridicată va crește, de asemenea, producția de căldură se va îmbunătăți, iar disiparea căldurii va scădea.Într-un astfel de cerc vicios, temperatura înfășurării motorului va continua să crească și este ușor să deteriorați motorul prin protecția încorporată sau chiar să deteriorați stratul de izolație al firului emailat.
Dacă temperatura atinge punctul de topire al materialului de etanșare, aceasta va cauza deteriorarea permanentă a spiralei compresorului, a rulmentului de antrenare și a etanșării interne.
Mai jos este o listă de motive pentru temperatura ridicată a gazelor de eșapament în compresorul pompei de căldură cu sursă de aer.Sper să vă fie de ajutor.
1. Există mai puțin agent frigorific.
2. Deschiderea supapei de expansiune este mică, iar supapa de expansiune este ruptă.
3. Filtrul de uscare al sistemului de agent frigorific este blocat.
4. Temperatura de evaporare este prea scăzută.
5. Calitatea agentului frigorific nu este bună, amestecat cu aer sau apă;dacă există apă, blocarea gheții supapei de expansiune va cauza, de asemenea, o temperatură ridicată a gazului de retur.
6. Efectul de condensare nu este bun și un număr mare de agent frigorific gazos revine la supapa de expansiune, ceea ce va provoca și o temperatură ridicată a gazului de retur.
7. Deteriorări ale rulmenților compresorului, rezultând frecare mecanică, temperatură ridicată de aspirație, supraîncălzire a motorului și, prin urmare, temperatură ridicată a gazelor de eșapament.
2021-12-06
2022-01-07
2021-10-30
2021-11-30