Vizualizări:8 Autor:Editor de site-uri Timpul publicarii: 2023-03-29 Origine:teren
1,Eroare 03 Comutator debit apă
• Filtru înfundat, rezultând un debit scăzut
• Aer în conducte, provocând un debit slab al apei
• Sistem de apă cu supape închise sau nu complet deschise
• Pompa de apă este prea mică, ceea ce duce la un debit scăzut
• Comutatorul debitului de apă este stricat
• Pompa de apa este stricata
Metoda judecății:
• Supapa de evacuare are descărcare de aer, inspecția vizuală a debitului de apă este mică
• Verificați dacă vreo supapă nu este complet deschisă
• Dacă ieșirea pompei de apă de pe placa de bază are putere, dar pompa de apă nu se rotește, înseamnă că pompa de apă este defectă
• Dacă cele de mai sus nu pot fi excluse, nu putețiconectați temporar comutatorul debitului de apă (debitul de apă și COM conectat împreună cu un fir electric), forțat să pornească mașina. Când temperatura apei de ieșire este mai mare decât temperatura rezervorului de apă de mai mult de 10 grade, indicând că debitul mic trebuie să goliți sau înlocuiți pompa de apă mai mare, dacă diferența de temperatură este de 10 grade și nu se pornește mașina, comutatorul debitului de apă este rupt.
Solutii:
• Dacă filtrul este înfundat, scoateți capacul filtrului Fig. 1 și curățați filtrele filtrului Fig. 2
• Aerul din conductă trebuie evacuat din conductă prin intermediul eepuizare supapă sau conexiune sub tensiune
• Verificați toate supapele și deschideți-le până la capăt
• Dacă se stabilește că nu există aer în conducte, după ce comutatorul de curgere a apei este conectat temporar și diferența de temperatură depășește 10 grade, atunci pompa de apă trebuie înlocuită cu o pompă cu o înălțime și un debit mai mari.
• După ce comutatorul debitului de apă este conectat temporar, mașina este pornită fără eroare, înlocuiți comutatorul debitului de apă dacă se stabilește că este stricat sau înlocuiți pompa de apă dacă se detectează că este ruptă.
2,Er 05/Er68/Er70 Alarmă de apăsare mare
Analiza cauzei:
• Filtru înfundat, rezultând un debit scăzut
• Aer în conducte, provocând un debit slab al apei
• Sistem de apă cu supape închise sau nu complet deschise
• Temperatura apei calde sau temperatura încălzirii prin pardoseală nu este plasată în conducta de retur a apei corespunzătoare sau în conducta oarbă a rezervorului de apă
• Capul pompei sau debitul sunt prea mici, rezultând un debit scăzut
• Încrustarea schimbătorului de căldură pe partea apei, rezultând o presiune ridicată
• Aer în sistemul de fluor, rezultând o presiune ridicată
• Senzorul de înaltă presiune este stricat
• Supapa de expansiune electronică este spartă, rezultând o presiune ridicată
Solutii:
• Dacă filtrul este înfundat, scoateți capacul filtrului Fig. 1 și curățați filtrele filtrului Fig. 2
• Aerul din conductă trebuie evacuat din conductă prin intermediul eepuizare supapă sau conexiune sub tensiune
• Verificați toate supapele și deschideți-le până la capăt
• Dacă sonda cade, sonda trebuie pusă în poziția corespunzătoare
• Dacă se stabilește că nu există aer în conducte, după ce comutatorul de curgere a apei este conectat temporar și diferența de temperatură depășește 10 grade, atunci pompa de apă trebuie înlocuită cu o pompă cu o înălțime și un debit mai mari.
• Verificați dacă există calcar în conductele de apă, dacă există mai multă depuneri, trebuie să utilizați o soluție de acid oxalic 50%, mențineți temperatura la 45 până la 50 de grade, porniți curățarea ciclului pompei timp de aproximativ 6 ore (trebuie să adăugați o găleată cu apă, un circuit de circulație separat), după curățare scurgeți apa uzată și adăugați apă pentru spălare de trei ori în mod repetat.
• Dacă timpul de vid al mașinii reparate este mai mic de 1 oră, este posibil ca nivelul de vid să nu fie suficient și sistemul poate avea aer, astfel încât indicatorul manometrului se va agita. Apoi, trebuie să reevacueze și să reumple agentul frigorific.
• Dacă indicatorul manometrului indică o presiune normală și presiunea din interiorul controlerului manual este foarte mare, senzorul de înaltă presiune poate fi stricat și trebuie înlocuit.
• Dacă diferența de temperatură între partea din față și din spate a supapei de expansiune electronică manuală nu este semnificativă, supapa de expansiune electronică poate fi spartă și trebuie înlocuită.
3,Er67/Er69 Protecție la presiune prea scăzută
Analiza cauzei:
• Aripioarele mainframei se înghețuiesc rău
• Profilul aerodinamic spart provoacă un flux de aer insuficient
• Cablajul senzorului de presiune joasă este slăbit
• Scurgeri de agent frigorific din sistem
• Senzorul de presiune joasă este stricat
Solutii:
• Îngheț sever al aripioarelor cadrului principal: Dezghețarea forțată este necesară pentru înghețuri severe, iar sonda de mediu trebuie ținută cât mai departe de aripioare pentru a preveni acoperirea cu zăpadă.Și verificați dacă parametrii de dezghețare au fost ajustați, păstrând parametrii inițiali.
• Profil aerodinamic spart: înlocuiți profilul aerodin
• Verificați cablajul senzorului de presiune joasă de pe placa de bază pentru deconectări libere
• agent frigorific scurs în sistem: găsiți scurgerea dacă are o scurgere, reparați scurgerea și re-aspirați-o și umpleți-o cu agent frigorific la greutatea cerută de plăcuța de identificare
• Dacă toate cele de mai sus sunt excluse, atunci senzorul de joasă presiune este spart, înlocuiți direct senzorul de joasă presiune
4, Er 12 Protecție la temperatura de evacuare prea mare
Analiza cauzei:
• Lipsa agentului frigorific
• Sondă de evacuare ruptă
Metode de testare:
• Presiunea manometrului din stânga în figura de mai jos este 0, ceea ce înseamnă că agentul frigorific s-a terminat de scurs;presiunea manometrului din dreapta este scăzută, iar temperatura corespunzătoare indicatorului manometrului de joasă presiune este cu mai mult de 15 grade sub temperatura ambientală actuală atunci când unitatea funcționează, iar temperatura de evacuare este mai mare de 115 grade, ceea ce înseamnă că există o lipsă de agent frigorific.
• Temperatura sondei de evacuare T4 arată în continuare peste 115 de grade după oprire ca sondă spartă
Solutii: Dacă este scurt de agent frigorific, găsiți scurgerea și reparați scurgerea.Apoi aspirați din nou și umpleți-l cu agent frigorific la greutatea cerută de plăcuța de identificare sau înlocuiți sonda dacă este ruptă.
5, Er 14 Eroare la senzorul de temperatură a rezervorului de apă
Analiza cauzei: cablul sondei rezervorului de apă slăbit/rupt/rupt
Metode de testare: Verificați dacă sonda rezervorului de apă este conectată la T2, dacă este slăbită sau deconectată.Dacă corpul cablului sondei este deteriorat.
Soluții: Reintroduceți sonda dacă este slăbită și dislocată sau pur și simplu înlocuiți-o dacă este ruptă
6, Er 15 Eroare la senzorul de temperatură la intrarea apei
Analiza cauzei: cablul sondei de intrare a apei slăbit/rupt/rupt
Metode de testare: Verificați dacă sonda de intrare a apei este conectată la T3, dacă este slăbită sau deconectată.Dacă corpul cablului sondei este deteriorat.
Soluții: Reintroduceți sonda dacă este slăbită și dislocată sau pur și simplu înlocuiți-o dacă este ruptă
7, Er 16 Eroare la senzorul de temperatură a bateriei vaporizatorului
Analiza cauzei: cablul sondei bobinei de aer HE slăbit/rupt/rupt
Metode de testare: Verificați dacă sonda bobinei Air HE este conectată la T6, dacă este slăbită sau deconectată.Dacă corpul cablului sondei este deteriorat.
Soluții: reintroduceți sonda dacă este slăbită și dislocată sau pur și simplu înlocuiți-o dacă este ruptă
8, Er 18 Eroare de temperatură de evacuare
Analiza cauzei: cablul sondei de evacuare slăbit/rupt/rupt
Metode de testare: Verificați dacă sonda de evacuare este conectată la T4, dacă este slăbită sau deconectată.Dacă corpul cablului sondei este deteriorat.
Soluții: reintroduceți sonda dacă este slăbită și dislocată sau pur și simplu înlocuiți-o dacă este ruptă
9, Er21 Eroare la senzorul de temperatură ambientală
Analiza cauzei: cablul sondei de temperatură a aerului ambiant este slăbit/rupt/rupt
Metode de testare: Verificați dacă sonda de temperatură a aerului ambiental este conectată la T7, dacă este slăbită sau deconectată.Dacă corpul cablului sondei este deteriorat.
Soluții: reintroduceți sonda dacă este slăbită și dislocată sau pur și simplu înlocuiți-o dacă este ruptă
10, Er 10 Eroare de comunicare a modulului de conversie a frecvenței (alarma atunci când comunicarea dintre placa exterioară și placa de unitate este deconectată)
Analiza cauzei: invertor deteriorat, placa de bază deteriorată, cablu de conectare deteriorat între placa de bază și invertor
Metode de testare: Reporniți după cinci minute de pană de curent, verificați dacă există urme de arsură pe placa de bază și pe invertor în timpul căderii de curent
Verificați cablul de conectare dintre placa principală și invertor dacă este sigur și fără slăbiciune
Măsurați dacă sursa de alimentare a invertorului este normală și observați dacă placa principală și luminile indicatoare ale invertorului sunt aprinse
11, Er 23 Protecție la suprarăcire la temperatura apei de ieșire de răcire
Analiza cauzei:
• Filtru înfundat, rezultând un debit scăzut
• Aer în conducte, provocând un debit slab al apei
• Sistemul de apă are supape care nu sunt complet deschise
• Capul pompei de apă sau debitul prea mic, rezultând un debit scăzut
• Sondă de evacuare a apei deteriorată
Solutii:
• Dacă filtrul este înfundat, scoateți capacul filtrului Fig. 1 și curățați filtrele filtrului Fig. 2
• Aerul din conductă trebuie evacuat din conductă prin intermediul eepuizare supapă sau conexiune sub tensiune
• Verificați toate supapele și deschideți-le până la capăt
• Dacă se constată că nu există aer în conducte, porniți mașina și observați diferența de temperatură dintre apa de intrare și cea de ieșire și dacă temperatura apei de ieșire scade în mod normal.Dacă nu este normal, sonda de evacuare a apei este deteriorată.
12, Er 29 Eroare la senzorul de temperatură a gazului de retur
Analiza cauzei:
• Cablul sondei de gaz de intrare sondă slăbită/ruptă/ruptă
Metode de testare:
Verificați dacă sonda de gaz de intrare este conectată la T5, dacă este slăbită sau deconectată.Dacă corpul cablului sondei este deteriorat.
Soluții: reintroduceți sonda dacă este slăbită și dislocată sau pur și simplu înlocuiți-o dacă este ruptă
13, Er32 Încălzire prea mare protecție la temperatura apei de ieșire
Analiza cauzei:
• Filtru înfundat, rezultând un debit scăzut
• Aer în conducte, provocând un debit slab al apei
• Pompa de apă nu este golită, rezultând un debit scăzut
• Sistemul de apă are supape care nu sunt complet deschise
• Setați temperatura prea mare și debitul prea scăzut
• Pompa de apă este prea mică, ceea ce duce la un debit scăzut
Solutii:
• Curățarea filtrelor
• Evacuarea aerului din conducte in totalitate, instalarea supapelor automate de evacuare in cel mai inalt punct al sistemului
• Evacuare pompa de apa
• Deschide supapa
• Reduceți temperatura de setare
• Înlocuiți pompa de apă cu un debit mai mare
Er 34 Temperatura modulului de conversie a frecvenței este prea mare
Analiza cauzei:
• ventilatorul nu funcționează la răcire
Solutii:
• dispozitivul cu un singur ventilator poate înlocui ștecherul ventilatorului de pe placa principală într-o altă priză, pe lângă reglarea D01 la 0 și D02 la 1
• înlocuiți motorul
• înlocuiți placa de bază
14, Er 44 Temperatura aerului prea scăzută
Analiza cauzei:
• Parametrul de protecție a temperaturii ambientale scăzute setat incorect
• Sondă de temperatură a aerului ambiental deteriorată
• Temperatura ambiantă depășește intervalul de temperatură de funcționare
Metode de testare:
Verificați dacă temperatura ambientală minimă de funcționare setată în parametri este un anumit °C
Verificați dacă temperatura ambientală actuală afișată în parametrii de funcționare este aceeași cu temperatura ambiantă reală
Solutii:
• Modificați parametrii de setare dacă sunt setați incorect
• Înlocuiți sonda de temperatură a aerului ambiental dacă afișajul nu se potrivește cu temperatura ambiantă reală
• Înlocuiți unitatea cu una potrivită pentru clima din zonă
13, Er 64/Er66 Defecțiune ventilator DC 1/2
Analiza cauzei:
• Ventilator DC deteriorat
• Soclul ventilatorului plăcii de bază este deteriorat
• Parametrul setat incorect
Metode de testare:
Verificați dacă priza ventilatorului de pe placa de bază este corectă
Verificați dacă selectarea ventilatorului din setările parametrilor este corectă, selectați 1 pentru parametrul D01 și 0 pentru parametrul D02 pentru mașinile cu un singur ventilator.
Solutii:
• dispozitivul cu un singur ventilator poate înlocui ștecherul ventilatorului de pe placa principală într-o altă priză, pe lângă reglarea D01 la 0 și D02 la 1
• înlocuiți motorul
• înlocuiți placa de bază
Legătura nu se activează
Fenomen de eroare: mașina nu pornește, ecranul tactil solicită oprirea legăturii
Soluții: Verificați dacă comutatorul de legătură este conectat temporar. Dacă nu, conectat temporar.
2021-12-06
2022-01-07
2021-10-30
2021-11-30